[O1] Ułamany zaczep podnośnika szyby (prawy tył)

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Taxi Kraków
    Drive
    • 2013
    • 60

Domyślam się, musiałbym mieć jakieś mocne argumenty w ręce. Tak czy inaczej po dobroci pewnie nic nie wywalczę. Powiedzą zapewne "trzeba było przyjechać do nas". Tyle tylko, że w takiej sytuacji na pewno bym się nie dowiedział, że coś spieprzyli przy wymianie rozrządu. Chyba, że byłoby "panie, kto panu rozrząd wymieniał"

Aczkolwiek swoją drogą: co ma wymiana rozrządu do poduszek pod silnikiem? Z drugiej strony: robiąc wydech w mojej Megance uszkodzono mi taśmę poduszki powietrznej więc wszystko jest możliwe...

PS: Z tego co googlnąłem to chyba jednak ma. Nie wiem, nie znam się
    1234
  • lukas_jg
    Rider
    • 2012
    • 600
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

Witam,

Z góry przepraszam, ale u rodzinki internet nie działa za szybko i nie byłem w stanie zobaczyć wszystkich wątków. Chodzi mi o element z załącznika. Opuszczałem tylną szybę i coś strzeliło. Szyba nie podnosiła się. Nie chciałem nic uszkodzić więc rozebrałem drzwi i zobaczyłem, że element podnoszenia szyby lata luźno (taki plastik). Teraz pytanie, czy dokupię coś takiego gdzieś? Czy jest to element większej całości? Była tylko jedna wersja?
    Załączone pliki
    Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

Komentarz

• richi9
      Rider
      • 2011
      • 427

kolego poszukaj na forum jest chyba dokładny opis.
      Cudów nie ma tu nie Częstochowa dasz sobie radę...Przy okazji prowadnice nasmaruj.

Komentarz

• aniol
        RS
        • 2012
        • 5228
        • Octavia I combi (1U5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

krisoctav, Ściągasz boczek tapicerki,podpierasz szybę co by ci nie spadła,odkręcasz ślizg,dajesz nowy+tam smarowanie,konserwacja,wedle swojego pomysłu i stanu mechanizmu.I to wszystko.Dasz rade.
        http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
        Pozdrawiam ANIOL

Komentarz